top of page
christ5.jpg

alles is

Marketing

Meer invloed en overtuigingskracht met slimme psychologische technieken

Een seminar van DenkProducties & Christ Coolen

Zakelijk succes valt of staat met overtuigingskracht. Want of je nu ondernemer, manager of marketeer bent: mensen overtuigen is de sleutel tot succes

 

Maar mensen overtuigen, dat is niet makkelijk.

Ik weet namelijk vrij zeker dat je dit herkent:

​Je hebt een goed idee. Je presenteert het vol overtuiging. De cijfers kloppen. De logica is waterdicht.

 

En toch...

 

Gebeurt er niets.

 

Je krijgt dit soort reacties: 
 

  • Interessant, we denken er nog even over na.

  • Goed plan, laten we dit later bespreken.

  • Kun je dit nog wat verder uitwerken?
     

Of erger nog: complete stilte.

En ondertussen gaan minder sterke ideeën wél door. Niet omdat ze beter zijn, maar omdat anderen iets toepassen wat jij diep van binnen eigenlijk al lang weet: 

Emotie wint altijd van logica

Maar...

 

Hoe werkt dat precies?

 

Je kunt immers wel wéten dat mensen beslissen op emotie, maar hoe vertaal je dat naar jouw gesprekken, presentaties en voorstellen?

image_edited.png
  • Welke psychologische triggers zorgen voor vaker ‘ja’?

  • Welke woorden en framing maken jouw idee onweerstaanbaar?

  • Hoe neem je bezwaren weg nog voordat ze uitgesproken worden?

Dit seminar geeft je concrete strategieën, direct toepasbare technieken en slimme handvatten waarmee je direct meer invloed en overtuigingskracht krijgt.

​​In één middag leer je talloze geraffineerd eenvoudige psychologische technieken. Alles is gericht op één helder doel: mensen in beweging krijgen.

 

Geen abstracte theorie, maar praktische inzichten waar je de volgende dag direct mee aan de slag kan

Event2023-3_edited_edited.jpg


20 juni 2025

Beatrix Theater - Utrecht
Toegang: € 295

 

van 13.30 tot 17.30 uur (daarna: borrel!)


Wat ga je leren?

De psychologie van ‘altijd ja’ - Christ Coolen​

  • Psychologische triggers die automatisch ‘ja’ oproepen.

  • Onbewuste drijfveren gebruiken om sneller akkoord te krijgen.

  • Verdubbel je overtuigingskracht met technieken die écht werken.

cijfer2-variant2 (1).png

Beroepsgeheimen van reclamemakers - Edward Stolze

  • Opvallen zonder een groot budget: hoe doe je dat?

  • 10 briljante tips uit iconische campagnes

  • Eén geniaal idee dat meer oplevert dan 100 uur zwoegen

Overtuigen zonder weerstand - Christ Coolen

  • Bezwaren wegnemen nog vóór ze worden uitgesproken.

  • Framing gebruiken om sneller instemming te krijgen.

  • Mensen zichzelf laten overtuigen zonder dat ze het doorhebben.

Krachtige pitches die scoren - David Becket

  • Breng in 30 seconden je idee over met maximale impact.

  • Mensen laten luisteren, onthouden en ‘ja’ laten zeggen.

  • Overtuigen in élke situatie – van vergaderingen tot sales.

stickman grafiek succes - klein.png

Dit seminar is voor iedereen die iets wil veranderen, verbeteren of voor elkaar wil krijgen. Dus ook als je geen marketeer bent is dit seminar uitermate interessant (misschien wel juist dan!). 

​Geschikt voor o.a:

  • ZZP-ers – omdat je jezelf en je waarde moet verkopen

  • Consultants – omdat advies pas telt als het overgenomen wordt

  • Leidinggevenden – omdat overtuigen belangrijker is dan instrueren

  • Ondernemers – omdat goede ideeën pas werken als anderen ze snappen en steunen

  • Sales & accountmanagers – omdat mensen kopen op gevoel, niet op argumenten

  • Marketeers – omdat je meer bereikt als je het slim verpakt

  • Communicatie-professionals – omdat je boodschap psychologisch slim opgebouwd moet zijn


Over de sprekers

christ1_edited.jpg

Christ Coolen

Ik ben expert in marketing psychologie en gedrags-beïnvloeding. Ik help mensen om marketing & psychologie praktisch toe te passen, zodat je vaker ‘ja’ krijgt. Mijn aanpak is simpel, praktisch en direct toepasbaar—geen theorie, maar inzichten die direct werken.

EdwardStolze.png

Edward Stolze

Edward Stolze is een doorgewinterde reclamemaker. Hij werkte aan iconische campagnes en weet als geen ander hoe je aandacht trekt en mensen in beweging krijgt—juist zonder groot budget. Tijdens het seminar deelt hij zijn meest effectieve beïnvloedingstechnieken, rechtstreeks uit het hart van de reclamewereld.

david1.png

David Beckett

David Beckett (UK) is dé expert op het gebied van krachtige pitches. Hij trainde duizenden ondernemers, leiders en professionals om hun ideeën kort, overtuigend en impactvol over te brengen. Zijn methode helpt je om in seconden de aandacht te grijpen en je publiek te overtuigen.

Edward en David zijn absolute toppers zijn binnen dit vakgebied. Ze zijn beide onconventioneel goede sprekers en weten complexe ideeën om te zetten naar praktische, direct toepasbare inzichten. Dus... wat wil je nog meer? 😁

Dit seminar wordt één keer gegeven. Geen video, geen volgende editie (ook niet volgend jaar). Dit is je enige kans om deel te nemen.

 

Het is dus letterlijk: nu of nooit. Is dit een beïnvloedingstechniek? Absoluut. Maar het is vooral ook 100% waar.

stickman-laptop-lees-dit (2)_edited.png


Goed om te weten 

Waar is het te doen?

Beatrix Theater, Utrecht


Alles is Marketing vindt plaats in de grote zaal van het Beatrix Theater. Dit is de perfecte zaal voor dit seminar!
 

  • Zeer goed zicht op het grote podium. 

  • Het theater heeft een gezellige & ruime foyer 

  • Slechts 3 minuten lopen van Utrecht CS.

  • Veel parkeergelegenheid in de directe omgeving.

Vrijdag 20 juni van 13.30 tot 17.30 uur.

stickman-graphic2_edited.png

Ik organiseer dit seminar samen met DenkProducties – het bedrijf achter iconische events als MBA in één Dag en Amsterdam Business Forum. DenkProducties staat bekend om scherpe inhoud, fantatische sprekers & een vlekkeloze organisatie. 

 

Dit wordt geen standaardmiddag – en als je ooit bij DenkProducties bent geweest weet je precies waarom. Het wordt praktisch, goed onderbouwd en vol energie

denk-producties-long_edited.png

Ben je er klaar voor?

Tot 20 juni!

 

Ps: Heb je een vraag?  Stuur me een bericht via Linkedin

christ1_edited.jpg

Christ Coolen

Christ is expert op het gebied van marketing psychologie. Hij schrijft, spreekt en traint over marketing, psychologie en gedragswetenschap. Zijn nieuwsbrief wordt gelezen door 30.000 mensen. Op Linkedin worden zijn berichten gevolgd door bijna 50.000 mensen.

Meer over Christ

bottom of page