top of page
Pasfoto_Christ.jpg

Psychologie voor

effectieve websites

Kleine veranderingen, groot effect!

  • Tijdloze psychologische principes

  • Toepasbaar op iedere site

  • 100% praktisch

Vrijwel alle websites zien er anno 2024 professioneel uit:

  • Strak design

  • Mooie foto's

  • Kleuren volgens de huisstijl

 

Prima om mensen te informeren. Maar is dat genoeg? Ik denk van niet. Want je website moet meer doen dan mensen informeren. Je website is bedoeld om mensen aan te zetten tot actie.

bezoekers-klanten.png

Dat klinkt logisch. 
 

Maar...

HOE doe je dat?

stickman confused.png

Voor het antwoord op die vraag heb ik deze training ontwikkeld.

Ik neem je mee op een reis langs mijn favoriete inzichten uit marketing, psychologie en gedragswetenschap. Je krijgt praktische tips zodat je met kleine veranderingen direct betere resultaten realiseert.

Enkele principes die je gaat ontdekken:

  • Perceived Value Bias

  • Loss Aversion

  • Zero-Risk Bias

  • Framing Effect

  • Von Restorff Effect

  • Context Effect

  • Anchoring Effect

  • Foot-in-the-door Technique

  • Commitment & Consistency

  • Endowment Effect 

Andere onderwerpen:

Ingenieus voorspelbaar gedrag

  • Vaste patronen bij beslissingen

  • Geraffineerd spelen met emoties

  • Cognitieve Biases volledig doorgronden

Vertrouwen 'tussen de regels'

  • Een slimmere variant van social proof

  • Wantrouwen moeiteloos ombuigen

  •  Zaadjes planten in het brein 

Onzichtbaar beïnvloeden

  • Aandacht pakken & nooit meer afgeven

  • Welke foto's werken? (en welke niet)

  • Fundamenteel meer impact met copy

De fluwelen fuik

  • De beste microcopy geheimen

  • Slimme nudges (als het er op aankomt) 

  • In kleine stapjes klanten binnenhengelen

Het programma is gebaseerd op een boekenkast vol tijdloze wijsheid. Ik put uit het werk van Richard Shotton, Phil Barden, Daniel Kahneman, Rory Sutherland, Adam Fierier en vele anderen. 

Psychologie is de sleutel

Deze  training is meer dan een verzameling slimme hacks & trucs.  

 

Want... 

 

Je leert om op een andere manier kijken naar menselijk gedrag. Daardoor begrijp je waarom alle principes werken en hoe ze met elkaar samenhangen.

Resultaat

Je gaat naar huis met een hoofd bomvol nieuwe kennis & praktische inzichten. Daarmee til je je marketing moeiteloos naar een hoger niveau.

En vergeet stoffige theorie & abstracte vergezichten:

  • Alles wat ik behandel is praktisch & direct toepasbaar.

  • Je krijgt glasheldere uitleg met aansprekende voorbeelden.

Ook voor B2B


In mijn uitleg gebruik ik zowel B2C als B2B voorbeelden. Je krijgt bewezen principes geschikt voor iedere doelgroep.

Groter dan een training, kleiner dan een event

2background - 5000.jpg

Je zit in een groep van circa 40 mensen. Dat is groter dan een training (dat zijn meestal 12 mensen), maar kleiner dan een een event (150+ mensen). 
 

Ik heb voor deze opzet gekozen omdat ik veel inhoud wil behandelen. Daar werkt zo’n 'college-setup' heel goed voor! Gedurende de hele dag sta ik zelf voor de groep.
 

Tussendoor krijg je alle ruimte om alles door te vertalen naar je eigen praktijk.  Je krijgt daarbij hulp van “guided worksheets” (gerichte vragen die je helpen met de vertaalslag naar jouw specifieke situatie).

Een extreem waardevolle dag

Nieuwe inzichten - “als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg”. Soms moet je even uit je dagelijkse praktijk stappen om een nieuw perspectief op te doen. In deze training krijg je nieuwe inzichten waardoor je met kleine aanpassingen meer resultaat realiseert.

Toepassen op eigen website - Ik ga je niet alleen vertellen hoe de psychologische principes werken. Ik laat het je zien met voorbeelden én je gaat het toepassen op je eigen website. Maximaal praktisch & interactief.

In no-time terugverdiend. Al implementeer je maar een fractie van wat je op deze dag leert dan nog verdien je de kosten van training in no-time terug.  

Inclusief 1-op-1 call met mij 
 

  • Extra hulp nodig met doorvertaling naar je eigen praktijk? Daar help ik je bij. Je kunt in de periode na de training namelijk een 1-op-1 call inplannen. 
     

  • In 30 minuten nemen we al je vragen door en krijg je persoonlijk advies. Zo haal je extra waarde uit deze dag.
     

  • Maximale value for money (al zeg ik het zelf 😁)

4Badge value for money_3x (1).png
stickman-videocall-transparant.png

Voor wie?

✅ Voor iedereen die meer rendement uit zijn website wil halen. Marketeers, communicatiespecialisten, ondernemers & ZZP-ers en iedereen die betrokken is bij het verbeteren van websites.
 

✅ Het maakt niet uit hoeveel marketing ervaring je hebt. De training is geschikt voor beginners die snel hun kennis willen vergroten. En voor ervaren professionals die de gaten in hun kennis willen opvullen. 

Waar en wanneer?

Datum
Tijd

van 9.30 uur
tot 17.00 uur

Locatie

AFAS Theater, Leusden

  • Kom je met de auto? Parkeren is gratis

  • Kom je met het OV? Pak de snelbus vanuit Amersfoort CS

Kosten

€ 695,- (excl. BTW). Inclusief gezonde lunch, koffie, thee etc.
(Deze investering verdien je in no-time terug).


 

Enthousiast?


Schrijf je dan nu in! Ik hou het aantal deelnemers beperkt tot maximaal 40, dus wacht niet te lang met het vastleggen van je plek! ​

Wie geeft de training?

Mijn naam is Christ Coolen. Ik ben meer dan 20 jaar actief als marketeer en altijd op zoek naar meer kennis, slimme technieken en duidelijke frameworks.

Ik heb een nauwkeurig afgestelde “bullshit-radar”. Slecht onderbouwde artikelen en onderzoeken, daar prik ik snel doorheen. Zo blijft alleen over waar je écht iets aan hebt: direct bruikbare inzichten.

Het Leukste Boekje over Marketing(Psychologie)

Bonus-met-pijl_3x.png

Iedere deelnemer krijgt een exemplaar van Het Leukste Boekje over Marketing(Psychologie). 

Het boekje bevat:

  • leuke verhalen

  • concrete inzichten

  • heldere adviezen

Je collega's gaan jaloers zijn, want dit boekje is nergens te koop. Het is exclusief voor deelnemers aan mijn trainingen & events.

19 november - AFAS Theater Leusden
€ 695,- (excl. BTW)

Ik zie je inschrijving graag tegemoet!

Groet, Christ
christ@christcoolen.nl

bottom of page